Informații legale – Studio 55 Beauty Salon

Informații legale

Informare privind realizarea serviciilor, produsele folosite și acordul clientului

 

  1. Aveți obligația să ne informați despre orice alergie, proceduri sau produse la care aveți intoleranță, aspecte ale sănătății Dumneavoastră care pot influența procedurile din salon și în general despre orice aspect care ar putea pune în pericol sănătatea Dumneavoastră sau a echipei salonului și a celorlalți vizitatori din salon înainte de începerea procedurilor.
  2. Clientul înțelege că anumite proceduri de înfrumusețare pot implica riscuri de reacții adverse (precum, dar nu limitat la: iritații, sensibilitate temporară a pielii, ruperea unghiilor, fragilizarea părului, căderea unor fire de păr etc.), chiar dacă toate măsurile de siguranță sunt respectate. Salonul nu va fi răspunzător pentru astfel de reacții adverse.
  3. Aveți obligația să ne cereți informații despre procedurile și produsele din salon dacă aveți nelămuriri și să ne informați despre procedurile și produsele pe care nu le doriți, înainte de începerea procedurilor.
  4. Acceptarea începerii procedurii constituie acordul Dumneavoastră expres, ferm și fără echivoc pentru realizarea acelei proceduri și folosirea produselor necesare, precum și asumarea de către Dvs. a oricăror efecte secundare cauzate de produse sau tehnici utilizate ca urmare a prestării serviciului solicitat de Dumneavoastră, precum și a faptului că ați fost informat/ă despre procedură și produse și nu aveți nelămuriri.
  5. Prin acceptarea începerii procedurii vă dați acordul expres, ferm și fără echivoc că ne veți informa imediat despre orice nemulțumire aveți în legătură cu desfășurarea procedurilor și folosirea produselor, în timpul procedurii sau imediat după finalizarea acesteia, înainte de a părăsi salonul, și că odată ce ați părăsit salonul se consideră că serviciul a fost finalizat în bune condiții și nu există nemulțumiri.
  6. În cazul în care există nemulțumiri justificate privind rezultatul unei proceduri, acestea vor fi soluționate prin refacerea serviciului (în limita posibilităților), cu condiția să fi fost semnalate înainte de părăsirea salonului. Nu se vor returna sume de bani după ce serviciul a fost prestat.
  7. Întrucât serviciile de înfrumusețare depind în mare măsură de specificul și diversitatea trăsăturilor biologice ale fiecărei persoane în parte (incluzând, dar nu limitat la: starea de sănătate, fizionomie etc.), aceste trăsături particulare putând afecta reușita procedurilor solicitate (spre exemplu, dar nu limitat la: culoarea finală a părului, rezistența vopselei pe unghii, reușita tratamentelor de îndreptare, încrețire ale părului, reușita în a îmbunătăți aspectul tenului în urma aplicării de produse cosmetice etc.), prin acceptarea începerii procedurii vă dați acordul expres, ferm și fără echivoc că ați înțeles că există posibilitatea ca rezultatul solicitat să nu poată fi atins din motive independente de salon.
  8. Salonul își rezervă dreptul de a refuza prestarea unui serviciu dacă există indicii rezonabile că informațiile furnizate de client sunt incomplete sau necorespunzătoare, ori dacă există suspiciuni legate de buna-credință a clientului.
  9. Pentru a respecta programul și timpul alocat fiecărui client, vă rugăm să ne informați cu cel puțin 24 de ore înainte pentru anularea sau modificarea unei programări. În cazul în care întârziați mai mult de 15 minute, ne rezervăm dreptul de a modifica durata sau tipul serviciului pentru a ne putea încadra în program.
  10. Prin acceptarea serviciilor, clientul își dă acordul pentru realizarea de fotografii sau materiale video de tip „înainte și după”, care pot fi utilizate în scopuri de marketing, cu respectarea dreptului la imagine.
  11. Prin acceptarea începerii procedurilor vă dați acordul expres, ferm și fără echivoc că orice dispută care ar putea apărea între client și salon în legătură cu prestarea serviciilor va fi soluționată, pe cât posibil, pe cale amiabilă. În cazul în care părțile nu ajung la o soluție, acestea vor recurge la mediere sau arbitraj, conform legislației în vigoare, înainte de a apela la instanțele judecătorești.
  12. Salonul nu își asumă responsabilitatea pentru pierderea sau deteriorarea bunurilor personale ale clientului în timpul vizitei acestuia la salon. Recomandăm clienților să aibă grijă de bunurile lor personale pe durata procedurilor.