Informații legale importante – Studio 55 Beauty Salon

Informații legale importante

NOTĂ DE INFORMARE ȘI CONSIMȚĂMÂNT INFORMAT

privind prestarea serviciilor de înfrumusețare

  1. Clientul are responsabilitatea de a informa salonul, înainte de începerea oricărei proceduri, cu privire la: alergii, intoleranțe, sensibilități sau afecțiuni medicale cunoscute, tratamente sau proceduri anterioare care pot influența rezultatul, orice altă situație care ar putea afecta desfășurarea procedurilor sau ar putea pune în pericol sănătatea clientului, a echipei salonului sau a altor persoane prezente.

  2. Clientul declară că înțelege și acceptă faptul că anumite servicii de înfrumusețare pot implica riscuri de reacții adverse, inclusiv, dar fără a se limita la: iritații, sensibilitate temporară a pielii, ruperea unghiilor, fragilizarea părului sau căderea unor fire de păr.

  3. Chiar și în condițiile respectării tuturor normelor profesionale și a măsurilor de siguranță aplicabile, anumite reacții adverse pot apărea independent de voința Salonului. În aceste situații, Salonul este exonerat de răspundere.

  4. Clientul are obligația să solicite în prealabil informații suplimentare cu privire la procedurile și produsele utilizate, în cazul în care are nelămuriri, să comunice explicit, înainte de începerea procedurii, eventualele proceduri sau produse pe care nu dorește să le utilizeze.

  5. Acceptarea începerii procedurii constituie acordul Dumneavoastră expres, ferm și fără echivoc pentru realizarea acelei proceduri și folosirea produselor necesare, precum și asumarea de către Dvs. a oricăror efecte secundare cauzate de produse sau tehnici utilizate ca urmare a prestării serviciului solicitat de Dumneavoastră, precum și a faptului că ați fost informat/ă despre procedură și produse și nu aveți nelămuriri.

  6. Clientul are obligația de a semnala orice nemulțumire în timpul procedurii sau imediat după finalizarea acesteia, înainte de a părăsi salonul. După plecarea din salon, serviciul se consideră prestat corespunzător.

  7. Dacă există nemulțumiri justificate semnalate la timp, salonul poate oferi refacerea serviciului, în limita posibilităților. Sumele achitate nu se restituie după efectuarea serviciului.

  8. Rezultatul procedurilor depinde de particularitățile biologice și estetice ale fiecărei persoane (ex.: tipul firului de păr, starea unghiilor, caracteristicile pielii etc.). Clientul înțelege că aceste diferențe pot afecta rezultatul final, iar salonul nu poate garanta atingerea exactă a rezultatului dorit.

  9. Salonul se angajează să utilizeze tehnici și produse profesionale, cu respectarea standardelor în domeniu, dar nu garantează un rezultat identic cu așteptările clientului.

  10. Salonul își rezervă dreptul de a refuza prestarea unui serviciu dacă informațiile furnizate de client sunt incomplete, inexacte sau dacă există suspiciuni rezonabile privind buna-credință a clientului, precum și față de persoanele aflate sub influența băuturilor alcoolice/substanțelor interzise.

  11. Pentru a respecta programul și timpul alocat fiecărui client, vă rugăm să ne informați cu cel puțin 48 de ore înainte pentru anularea sau modificarea unei programări. În cazul în care întârziați mai mult de 15 minute, ne rezervăm dreptul de a modifica durata sau tipul serviciului pentru a ne putea încadra în program. În caz de anulări sau întârzieri repetate, accesul la servicii va fi restricționat.

  12. Prin acceptarea serviciilor, clientul își dă acordul pentru realizarea de fotografii sau materiale video de tip „înainte și după”, care pot fi utilizate în scopuri de marketing, cu respectarea dreptului la imagine, cu interpelarea verbală în prealabil a clientului.

  13. Prin acceptarea începerii procedurilor vă dați acordul expres, ferm și fără echivoc că orice dispută care ar putea apărea între client și salon în legătură cu prestarea serviciilor va fi soluționată, pe cât posibil, pe cale amiabilă. În cazul în care părțile nu ajung la o soluție, acestea vor recurge la mediere sau arbitraj, conform legislației în vigoare, înainte de a apela la instanțele judecătorești.

  14. Salonul nu își asumă responsabilitatea pentru pierderea sau deteriorarea bunurilor personale ale clientului în timpul vizitei acestuia la salon. Recomandăm clienților să aibă grijă de bunurile lor personale pe durata procedurilor.

  15. În vederea asigurării siguranței persoanelor și a protecției bunurilor, spațiile salonului sunt supravegheate video 24/24 ore, imaginile fiind prelucrate conform Regulamentului (UE) 2016/679 (GDPR), exclusiv în scop de securitate, cu respectarea confidențialității și a drepturilor persoanelor vizate; pentru informații suplimentare sau exercitarea drepturilor vă puteți adresa administratorului salonului.